6.7.13

"אני רוצה סטטוס" "אני רוצה שאנשים יכירו אותי!" - מה עושים?

 "אני רוצה סטטוס" "אני רוצה שאנשים יכירו אותי!" - מה עושים?


הדיון הזה פונה לכל אותם הילדי בצפר למינהם, אלה בני ה14-17 למיניהם שהגיעו למצב שאין להם חברים\קשרים\ידידות\ לא יודע מה, להסתובב איתם בבצפר ומחוץ לו.

זה כי אתם פאקינג לא מדברים!
"מה, אבל אני כן מדבר קצת עם חברים שלי ביום יום?"
יופי, ומי החברים שלך? אלה שאתה מדבר איתם בסקייפ 8 שעות ביום על המחשב כשאתה משחק בקונטר סטרייק? נו חלאס, אל תערבלו תבלנדר.

אתם גם רוצים להיות מוכרים, ומצד שני רוצה לשבת 20 שעות על המחשב ביום, וכשאתם סוף סוף יוצאים מהבית ומעברים כמה שעות בבצפר, במקום להשתמש בהזדמנות הזאת בלהכיר חברים חדשים ולהכיר בנות נורמליות, אתם שוב פעם הולכים לחברים שלכם ומזיינים תמוח על הHEADSHOT שדפקתם במשחק.

נו אז מה אתם רוצים?
שניתן לכם כדורים שיעשו אותכם פתאום דברנים גדולים, עם לשון חדה ושתדעו ביום אחד איך לדבר בצורה מגניבה כזאת עם בנות?

אז יש לי חדשות רעות בשבילכם - זה לא עובד ככה!!!!!

אתם רוצים להיות מוכרים? תשתמשו בפה שלכם.
אתם רוצים חברות וידידות? תשתמשו בפה ובאוזניים שלכם.
אתם רוצים להיות מוכרים בפייסבוק? תצלמו תמונות יפות שלכם ברגע שאתם יוצאים מהבית עם חברים ותעלו לפייסבוק, אין פשוט מזה.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להפסיק לתת לפחד שלכם לשלוט בכם ופשוט להשתמש בפה שלכם ולדבר!
אין פה שום דבר חדש, אני יודע, אבל מעצבן אותי שכל יום נפתח פה דיון חדש של "מה לעשות כדי שיכירו אותי ויהיו לי חברים?"
וכל מה שבאלי לעשות זה לתפוס איזה מקובל ולתפוס ילד כאפות ולהגיד לשניהם "מהיום אתם לא עוזבים אחד תשני, אם אתם תעזבו אחד תשני אני יאנוס לשניכם את הפרצוף" ופה זה נגמר.

ומן הסתם, שאני לא ישכח פה את העניין הידוע של המראה.
אם אתם נראים רע, אתם תרגישו רע.
אם תראו טוב, אתם תרגישו טוב.
SIMPLE AS THAT.
לא צריך ללמוד פסיכולוגיה בגרוש כדי להבין את זה, זאת עובדה מדעית.

"רגע, אבל איך אני יכול לשפר את המראה שלי? זה קשה"
נכון, אבל גם כשאתה רק התחלת לשחק בקנטר סטרייק והייתי NOOB למופת, גם לך זה היה קשה לפגוע, נכון?
אז מה עושים? מתאמנים.
אז קח את עצמך החוצה מהבית ותתחיל להזיז את הגוף שלך.
הגוף שלך בנוי להוציא אנרגיות, לא לשבת על הכיסא כל היום ולמרוח את החננה מתחת לשולחן.


אני מקווה שהדיון העצבני הזה יעשה משהו למישהו פה...
קיבינמט...אנשים זה דבר פשוט, כל מה שצריך לעשות זה לדבר אחד עם השני ולשתף דברים, זהו!

ההבדלים בין סטטוסים


נתקלתי היום בשני חבר'ס.
אחד- יחצן במועדון מצליח בצפון, עם "סטטוס" דיי גבוה (למה אני עושה גרשיים אתם תבינו) , יש לו המון לייקים על סטטוס מחורבן שהוא כותב, כל פעם שהוא כותב "מה עושים היום" סתם ככה הוא מקבל מלא תגובות של בנות ומלא לייקים אבל...
ויש אבל ענק..
הבן אדם נראה טוב, ישראלי ערס ממוצע, זיפים, מבט סקסי, בחורה שזופה שמשדרת סקס אפיל חברה שלו.
הבן אדם נחשב לאפס אמיתי בעיניי הגברים.
הוא אומנם במג"ב אבל הוא בכלל יושב במשרד קרוב לבית, חוזר כל יום ועובד בלילות במועדון.
כל הגברים שמכירים אותו יודעים שהוא סמרטוט, הוא אחד שמצטלם עם בנות סתם בתוך המועדון כדי שיהיה לו תמונות עם נשים בפייסבוק.
אבל הבעיה הגדולה שכל הבנות שמגיבות לו בפייסבוק והאלה שהוא מופיע איתן בתמונות, הן מכוערות\פרחות.

יש לו סטטוס גבוה, אבל סטטוס מחורבן אחושרמוטה.

לעומת זאת
פגשתי היום במישו נוסף
הבן אדם אומנם דיי נמוך, אבל יש לו "רקורד" של אקסיות יפיופיות!
הבן אדם שקל יותר מ100 קילו בעברו..והיום...
היום הוא יוצא יפייפיה [מטעמי כבוד אני לא אביא פה לא תמונה שלו ולא שלה, אבל כמו שאתם מבינים משאר הפוסטים אני בן אדם מאוד ריאלי ככה שאני לא אוהב לדבר שטויות, והיא באמת יפייפיה].
הוא בן אדם מוכר מאד באיזור, הוא לא ייחצן או משהו, אבל מדובר בבן אדם עם המון קשרים, המון מכרים, המון חברים,
יש לו בטחון עצמי גבוה מאד ובקיצור...אחלה גבר שבעולם.
מן הסתם שיש לו סטטוס גבוה.

אלה שני הבדלים חבר'ס.
יש סטטוס...ויש סטטוס
תבינו מהפוסט הזה מה שתבינו, ושיהיה לכולם בהצלחה בחיים.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה