7.7.13

איך להצליח עם נשים? איך להתחיל עם בנות?

כמה פעמים ראית בחורה מושכת אבל לא ידעת מה לעשות כדי לעניין אותה?


האם קרה לך שפגשת בחורה שממש מצאה חן בעיניך, אבל הדברים לא הסתדרו כפי שרצית והיא בכלל לא התעניינה בך בתור בן זוג?
האם קרה לך שרצית מישהי, אבל לא ידעת כיצד נכון להתנהג איתה ומה להגיד לה, כדי שהיא תרצה אותך?
רוב הגברים לא יודעים מה צריך לעשות כדי שאשה תימשך אליהם!
החל מהילדות למדנו הרבה מקצועות – מתמטיקה, אנגלית, גאוגרפיה, ספרות… ובהמשך גם הנדסה, כימיה, ביולוגיה, סטטיסטיקה ומחשבים… אתה מכיר את הרשימה.
אבל באף מקום לא למדנו תקשורת אפקטיבית עם נשים – לא למדנו איך להיות מענייניםמושכים מינית,נחשקים ואטרקטיביים עבור בחורה.
מאיפה גבר יכול ללמוד את כל זה? מהטלוויזה? משעורי חינוך? את ההורים לא נהוג לשאול, והחברים לרוב לא מבינים בזה יותר ממך. אף אחד לא טורח ללמד אותנו את הדברים האלה, כי הרבה יותר קל להגיד "זה יבוא לבד… תחכה… זה עניין של מזל, גורל, מקרה…".
אני אומר – בולשיט! את כל הדברים האלה אפשר ללמוד! אתה יכול לשפר בצורה כל כך דרמטית את ההצלחה שלך עם נשים, כך שלא יהיה לך שום צורך להסתמך על הגורל או לחכות שדברים יקרו מעצמם.
ואז אתה תוכל להחליט לבד – מתי ועם איזו בחורה להעביר את הזמן שלך >>

כל דבר אפשר ללמוד ולהשתפר בו במאות אחוזים!

סוכני מכירות לומדים איך נכון לעורר את הרצון של הלקוח לקנות מהם, ספורטאים לומדים להפעיל את הגוף שלהם בצורה שעולה על כל דמיון. היום אפילו הורים לומדים איך לגדל את הילדים שלהם.
כל דבר אפשר ללמוד, להבין לעומק ולקבל תוצאות הרבה יותר טובות. אז למה שאתה לא תלמד איך עליך לדבר עם בחורה, לעורר אצלה את החשק להיות איתך, ולגרום לה להידלק עליך?
רובנו לא מקבלים בצורה "אוטומטית" את הידע הנחוץ להצלחה עם נשים ולא מפתחים את הכישורים הדרושים לכך.
אם הפחדתי אותך, אני רוצה שתרגיש רגוע ובטוח בעצמך כבר מעכשיו, כי אתה יכול לשפר ב-80% ומעלה את היכולת שלך למשוך, לעניין ולהשיג נשים, כבר בתקופה הקרובה.
אתה שואל איך אני יודע? >>

אני אומר לך את זה, כי עברתי את התהליך בעצמי.
במשך הרבה שנים הייתי כישלון מוחלט עם נשים. סבלתי מביטחון עצמי נמוך, היו לי כישורים חברתיים לקויים ונשים בכלל לא הסתכלו לכיוון שלי.
כשמישהי מצאה חן בעיניי, פחדתי לגשת אליה עד מוות. לא היה לי מושג מה להגיד לה. כשיצא לי לדבר עם מישהי, הייתי מצליח רק למלמל משהו בנאלי ובמקרה הטוב זכיתי לתירוץ מנומס שהעביר לי מסר ברור: "אולי אתה אדם טוב, אבל אתה לא מעניין אותי בשיט!".
הגעתי לנקודה כל כך נמוכה בתחום הזה בחיי, שהחלטתי שאני לא מוכן להישאר יותר לבד ולקבל את מה שקורה לי. הבנתי שמשהו לא עובד לי, אני כנראה לא יודע משהו, ואני חייב למצוא את הידע שחסר לי, כדי שאוכל להצליח עם נשים כמו הרבה גברים אחרים שראיתי סביבי.
מה עשיתי כדי שסוף סוף אוכל להצליח יותר? >>


במשך חודשים קראתי עשרות ספרים בפסיכולוגיה, עברתי כמעט כל קורס וסדנא בתקשורת בינאישית, חקרתי דפוסי חשיבה, למדתי על כריזמה ומנהיגות.
המפנה הגדול התרחש כאשר התחלתי להעביר שעות בהתבוננות אחר גברים שהולך להם עם נשים בטירוף ולנתח את ההתנהגות שלהם. ככל שיותר למדתי מהם, כך יותר נדהמתי מזה שהם עושים לגמרי את ההיפך ממה שאני תמיד חשבתי לנכון!
הם היו יכולים לעשות צחוק מבחורה שנראתה מדהים (וכל גבר אחר היה מקבל פיק ברכיים רק מהמראה שלה), בלי לדפוק חשבון, והיא רק הייתה נדלקת מזה, מצחקקת ונותן להם מכה קטנה על היד, בצורת משחק.
הם היו יכולים להאשים את הבחורה שהיא "מתייחסת אליהם כמו אל אובייקט מיני", או להגיד לה ש"עדיף לה לא לנסות לקנות להם שתייה, כדי שיסכימו לצאת איתה…" ובסוף הערב הבחורה הייתה מתחננת לקבל את מספר הטלפון שלהם.
ככל שהעברתי איתם יותר זמן, כך הדברים התחילו להתחבר לי והבנתי שעליתי על משהו גדול! >>

כשהאסימון התחיל ליפול והתמונה המלאה התחילה להתגלות, הבנתי שכל מה שמטיפים לנו מגיל צעיר בטלוויזיה, בספרים ובסיפורי סינדרלה, רק מכניס למוחנו רעיונות ועקרונות לא נכונים בגישה אל נשים.
הדברים ש"עובדים", שונים ממה שרוב הגברים חושבים!
כדי לקצר את הסיפור אני לא אלאה אותך בכל הפרטים, אבל בשורה התחתונה למדתי המון מאותם הגברים שהצליחו בצורה "טבעית".
לאט לאט התחלתי לסדר את כל התובנות החדשות שלי למערכת אחת שתהיה נוחה עבורי, ולקבל תמונה מדהימה על עולם ההצלחה עם נשים שהיה נסתר מעיניי ומרוב הגברים בכלל.
התחלתי "לצאת אל השטח" כדי לבחון ולבדוק את כל מה שלמדתי, והתוצאות התחילו להגיע – תוך זמן קצר ראיתי שאני יכול בקלות ובלי להתרגש לגשת לבחורה לא מוכרת ולגרום לה לרצות אותי תוך כמה דקות של שיחה.
אחרי כמה ניסיונות ראיתי איך אני מצליח לגרום לבחורה להגיד לי "אני רוצה אותך! כאן ועכשיו!" ואפילו להזמין מונית כדי לקחת אותי אליה הביתה. החיים שלי התחילו להשתנות… ואני ממש אוהב את זה.
כאשר החברים שלי ראו את הבחורות שאני יוצא איתן, הם דרשו שאספר להם איך אני עושה את זה >>

תחילה חלקתי את התובנות, העקרונות והשיטות שפיתחתי עבור עצמי, עם חבריי הקרובים. הם התחילו לנסות את הדברים וזה עבד גם להם! הדברים התגלגלו מפה לאוזן ואנשים התחילו להמליץ אחד לשני ללמוד ממני ולהתייעץ איתי.
ככל שעבר הזמן, הפגישות עם אנשים שרצו ללמוד ממני, דרשו יותר ויותר מהזמן הפנוי שלי.
כדי לא לחזור על אותם הדברים שוב ושוב, כתבתי ספר שמלמד גברים כיצד הם יכולים להגדיל במאות אחוזים את ההצלחה שלהם עם נשים (כבר מעל ל-15 אלף איש קראו אותו).
אני אישית העברתי באותה הדרך מעל ל-8,000 גברים לאורך השנים האחרונות, עם הצלחה ענקית.
את כל הידע והמיומנויות שיש לי היום, רכשתי בעזרת לימוד והתנסות בגיל יחסית מאוחר. ואם אתה יותר צעיר ממני, אז בכלל המצב שלך – מעולה!
לכן, לא משנה בן כמה אתה, מה הרקע שלך ומאיזו נקודה אתה מתחיל, גם אתה יכול ללמוד להצליח עם נשים, בענק!
אם גדלת בסביבה שבה לא היה לך ממי ללמוד את הדברים האלה, והתחנכת על סרטי הוליווד עם דוגמאות לא מציאותיות לחלוטין להתנהגות שמושכת נשים, אז לא היה לך מאיפה ללמוד את כל הדברים הבאמת חשוביםלהצלחה שלך עם נשים.
יותר מכך – כנראה אתה מאמין בהרבה דברים שהם "טעות", ואנחנו נעבור איתך עליהם – אחד אחד, עד שהכל יהיה לך ברור >>

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה