6.7.13

איך להיות שלם עם עצמך? השקר מתגלה. "פשוט תשלימו עם עצמכם!" - למה זה לא נכון.

איך להיות שלם עם עצמך? השקר מתגלה. "פשוט תשלימו עם עצמכם!" - למה זה לא נכון.



שני אנשים שאני מכיר, התווכחו על נושא שמאד מאד קשור לנושא ה"השלמה עם עצמך"...ופשוט הגעתי למצב שנכנסתי לוויכוח באמצע וגרמתי לאחד מהם לשתוק. לא בגלל שאני רוצה שהוא ישתוק, אבל כדי להאיר לו את העיניים ולגרום לו להבין שהמערכת גורמת לו להרגיש רע אם עצמו, והוא לא באמת צריך להרגיש ככה.

המערכת, או יותר נכון להגיד...החברה שלנו היום אומרת את הדבר הבא : 
גם אם אתם לא נראים טוב, תלמדו להשלים עם העבודה שאתם לא נראים טוב ופשוט תתחילו להאמין בעצמכם ותפסיקו לתת דין וחשבון לכאלה שאומרים שאתם מכוערים או פשוט "תתעלמו".

המשפט הזה נשמע הגיוני בגלל שהחברה מכתיבה לכם את זה..אבל אם תחשבו רגע בהגיון, אתם תבינו שזה פשוט מטומטם להגיד דבר כזה.

אם אתם יכולים לשנות את המראה שלכם (אני לא מדבר על ניתוחים, אני מדבר על שינוי מראה בדרך טבעית), אין שום סיבה שלא תעשו את זה.
כל האנשים שאומרים לכם "אל תשים זין על אף אחד ופשוט תלמד לחיות עם המראה שלך" אלה אנשים שפשוט הם בעצמם לא נראים טוב גם והם מפחדים שאתם תראו טוב בעתיד והם ישארו מכוערים. זאת הסיבה היחידה.


יוצא לי המון לראות במועדונים כל מיני גברים שפשוט לא נראים טוב..אבל לא בגלל שיש להם לסת לא טובה או גבות מחוברות או כל שטות אחרת..זה פשוט בגלל שהם "לא שמים זין" על מה שאנשים אומרים לגבי המראה שלהם.
הקטע המצחיק, הוא שכן אכפת להם מהמראה שלהם, כי אם לא היה אכפת להם, אם הם לא היו קונים חולצה של קסטרו ב150 שקל..אם היו הולכים עם סמרטוט על הגוף וזהו.

הקטע המבאס בשביל חבר'ה כאלה, זה שהם כמו כולנו רוצים להשיג בנות.
כולם רוצים להיות עם בחורה..אין בן אדם שלא רוצה.
ויותר מיזה, כולם רוצים להיות עם בחורה מושכת (כמו שכל הנשים רוצות להיות גבר מושך) וכדי להיות עם בחורה מושכת..כדאי מאד להראות טוב. למה? כי זה מגדיל את הסיכויים להצליח להשיג אותה.

זה הדבר הכי הגיוני בעולם שאישה שנראית טוב תרצה להתחיל עם גבר שנראה טוב!
אין לה סיבה להתחיל עם גבר שנראה סבבה אם יש גבר שנראה טוב לידו! (ותמיד יש כאלה)
אולי אחרכך אם היא תראה שהגבר לא כל כך מעניין מבחינת האופי היא לא תרצה אותו..



עכשיו, כל החכמולוגים יבואו ויגידו- 
"אהה רגעע  אז איך זה יכול להיות שיש מלא גברים מכוערים שיוצאים עם בחורות שוות?"
תשובה פשוטה, אתם מגזימים.
נכון, רואים מידי פעם גברים שלא נראים מי יודע מה יוצאים עם בחורות שוות..אבל לא מלא.
רוב האוכולוסיה, רוב הגברים שנראים טוב יוצאים עם בחורות שנראות טוב גם. ככה זה עובד.
אם אתם רוצים לקוות שאיזה כוסית תשים לב שיש לכם לב טוב והיא תרצה אותכם אפילו שאתם מכוערים..תהנו.

לא יודע מה איתכם, אני מעדיף לעשות צעד ולשפר כמה שרק אפשר (בדרך טבעית, לא ניתוחים..) את המראה שלי.
מהסיבה הפשוטה כמובן, שזה יניב לי תוצאות.
ככל שאני יראה יותר טוב, ככה הסיכויים להשיג בחורות שנראות טוב במועדון, יגדלו.

אז עכשיו תשאלו -
"אוקי ..סבבה..אז מה אפשר לשפר במראה מבחינה טבעית?"
שיער.
שיער פנים.
חצ'קונים.
גוף.
בגדים.
שיזוף (אחד החשובים).

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה