7.7.13

איך להתחיל עם בנות? איך לגרום לנשים לרדוף אחריך?

טעות 3: להיות "הרודף" ולא "הבוחר"

"מה את רוצה שאני אעשה בשבילך? (אני אעשה מה שתרצי, רק תבחרי בי…)"
כמה פעמים קרה לך שהרגשת שאתה משקיע בבחורה – נותן לה תשומת לב, עוזר לה, מוצא הזדמנויות להיות לידה, משתדל להראות את עצמך באור חיובי ולהרשים אותה, אבל היא כאילו לא שמה לב לכל הדברים האלה?
כמה פעמים הרגשת שאתה עושה מאמצים רבים, אבל כמעט ולא מקבל תוצאות?
אני קורא לזה "רדיפה" אחרי בחורה.
רוב הגברים מנסים לעמוד בסטנדרטים של הבחורה, מראים לה שמוכנים לעשות הכל עבורה, תמיד זמינים כשהיא צריכה אותם, ומנסים להרשים אותה בדרכים שונות. זוהי גישת ה"רדיפה".
זה גורם לך להרגיש שאתה נמצא תחת מבחן, ועליך להוכיח שאתה מספיק טוב בשבילה. והיא… היא בכלל לא צריכה להתאמץ – רק לאשר או לפסול אותך.
וזו הטעות הכי גדולה!
במצב כזה, הגבר אינו מהווה אתגר בשביל הבחורה והיא מתייחסת אליו בתור "עוד אחד שרוצה אותי, ואני לא רוצה אותו".
איך אתה יכול לתקן את הטעות הזו ולגרום לנשים לרדוף אחריך? >>

כדי להצליח עם נשים, אתה צריך לצאת מעמדת ה"רודף" ולהיכנס לעמדת ה"בוחר".
לנשים יש מנגנון מובנה שאומר: "אם הוא רודף אחרי – תברחי. אם הוא לא רודף אחרי, תתחילי לרדוף אחריו".
גברים שמצליחים עם נשים, יודעים טוב מאוד שכדי שבחורה תימשך אליהם, היא צריכה להרגיש אתגר. היא צריכה להרגיש שהיא נמצאת תחת מבחן, והגבר הוא זה שבוחר את בת הזוג שלו ומחליט האם להיות איתה או לא.
במקום "לרדוף" אחרי הבחורה, תתחיל להיות "הבוחר" – הראה לה שיש לך סטנדרטים ודרישות שהיא צריכה לעמוד בהם. הפוך את היוצרות. אל תפחד לומר מה אתה מצפה מהבחורה שתהיה איתך ואל תוותר על מה שחשוב לך. הרשה לעצמך להעביר את הבחורה תחת מבחן הסטנדרטים שלך, לפני שאתה מחליט משהו לגביה.
תן לה להרגיש שהיא זו שצריכה להוכיח לך שהיא מספיק טובה בשבילך.
כאשר אישה פוגשת גבר שבמקום "לרדוף" אחריה, מרשה לעצמו להיות "בררן" ולהראות לה שהיא זו שנמצאת עכשיו תחת מבחן, היא מתחילה להימשך אליו.
טעות מספר 4 שרוב הגברים עושים >>

טעות 4: לתת לאשה מחמאות כדי לזכות בתשומת הלב שלה

"אמרו לך שיש לך עיניים יפות? (הנה, אמרתי את זה… אני מקווה שעכשיו תשימי לב אלי…)"
רוב הגברים חושבים שמחמאה לבחורה תעזור להם למצוא חן בעינייה, אבל האמת היא שונה – מחמאות לא יוצרות משיכה!
נשים מרגישות שאתה נותן את המחמאה רק כדי להכין את הקרקע ו"לרכך" את היחס שלה כלפיך, כדי שהיא תאפשר לך "להתקרב" אליה או בשביל לעשות עליה רושם.
רוב הנשים רגילות לקבל מחמאות, וכאשר "המחמיא התורן" ניגש אליה, היא אומרת לעצמה "הנה עוד אחד שנדלק עלי ובא להתחיל איתי". כמה עלוב זה נראה, כאשר כמה גברים ניגשים לבחורה באותו הערב עם משפטים דומים: "שלום, ראיתי אותך, יש לך עיניים ממש יפות, אפשר להכיר אותך?".
מחמאות הן דבר נעים לבחורה, אבל זה לא מה שיגרום לה להתרגש, להימשך אליך ולרצות אותך.
עכשיו נעבור לטעות הכי חמורה שבגללה גברים "מפספסים" את רוב הנשים >>

טעות 5: לא לפעול כשיש לך הזדמנות, בגלל הפחד מכישלון

דמיין את המצב הבא:
אתה נמצא בבית קפה ורואה בשולחן אחר בחורה מהממת שממש עושה לך את זה. היא יושבת לבד ושותה קפה. אתה כבר כמעט מוכן לקום ולגשת אליה, אבל פתאום אתה מרגיש מין התקבצות בבטן.
אתה מרגיש שאתה "עוד לא מוכן" ומחליט שאתה חייב להתכונן טוב יותר. באותו הרגע עוברת בראשך השאלה"מה אני אגיד לה?". אתה עובר על כמה רעיונות של "משפטי פתיחה" ואף אחד מהם לא נראה לך מתאים.
ואז אתה אומר "אולי בעצם לא כדאי… בטח יש לה מישהו" או "אני לא נראה מספיק טוב בשבילה" או "היא בטח עסוקה ולא תרצה לדבר איתי עכשיו", ואתה מוותר כי זה נשמע לך כמו תירוץ הגיוני.

גם לי לקח זמן להודות שהסיבה האמיתית היא – פחד

פחד שלא אדע מה להגיד, שלא אמצא חן בעינייה, פחד ממה שאנשים אחרים יחשבו עלי כשיראו אותי ניגש אליה, פחד שהיא תנפנף אותי, פחד שאני אכשל…
הייתי צריך להבין לעומק את מנגנון הפחד הזה, כדי לנצח אותו ולהתחיל לגשת לבחורות בקלות >>


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה