7.7.13

איך להתחיל עם בנות? יצירת משיכה!

האם אתה יודע למה אישה תרצה להיות דווקא איתך?

ברור שנשים רוצות בן זוג, אבל למה שמישהי תרצה להיות בת הזוג שלך ולא של מישהו אחר? למה שמישהי תרצה לשכב איתך ולא עם מישהו אחר?
בגלל שאתה "כנה, ישיר ורגיש"? בגלל שאתה "תדאג לה"? או בגלל שאתה "יכול להיות בן זוג מושלם שמעניק אהבה"? או אולי סיבה אחרת שאתה אומר לעצמך?
האם כל הסיבות האלה שאתה חושב עליהן נשמעות לך מספיק משכנעות?
הנה רמז – זה לא מה שאתה (או רוב הגברים בכלל) חושב עליו. אתה יכול לגרום לנשים לרצות אותך בצורה מטורפת, גם אם אתה לא גבוה, לא חתיך, לא שרירי, לא עשיר ולא מפורסם.

אני רוצה להציג לך את הדבר החשוב ביותר שעליך ללמוד לשלוט בו, כדי להצליח עם נשים. הדבר הזה, הוא "יצירת משיכה"


מה היא אותה "משיכה" וכיצד יוצרים אותה?

כדי להמחיש לך מהי משיכה, אני רוצה שתחשוב רגע בדמיונך על מקרה, בו הלכת ברחוב, נסעת באוטובוס או ישבת להנאתך בפאב ופתאום ראית אותה…
היא בדיוק בטעם שלך – נראית כמו שאתה אוהב – הגוף, הפנים, השיער… הסקס נוטף ממנה. היא לבושה בצורה שעושה לך את זה – זו אותה הבחורה שאתה רוצה!
אתה מיד מתחיל לחשוב עליה ומבין ש"נדלקת" ואתה רוצה אותה! להרגשה הזאת אנחנו קוראים – משיכה. זו תחושה שמתעוררת בך פתאום, וגורמת לך לרצות שבחורה מסויימת תהיה שלך.
בדומה אליך, גם נשים מרגישות את אותו הדבר כאשר מתחילות להימשך לגבר – הן מתחילות לרצות אותו, לפנטז עליו, ולהתאהב בו.
אבל! משיכה של אשה כלפי גבר, לא נוצרת מהדברים שרוב הגברים חושבים עליהם. יותר מכך – המשיכה אצל אשה נוצרת בצורה שונה ממה שהיא נוצרת אצל הגבר, ולכן אם תנסה את מה שנראה לך הגיוני ואתה חושב שזה היה עובד עליך וגורם לך להימשך למישהי, פשוט לא יעבוד עם נשים.
כדי שבחורה תתחיל להימשך אליך, צריך שיקרו כמה דברים. אבל על זה בעמודים הבאים >>

התובנה הראשונה שאתה צריך לקחת איתך מעכשיו והלאה:

אם התחלת שיחה עם מישהי ובסופו של יום נשארת להיות "הידיד" שלה למרות שציפית ליותר מזה, יש לכך מספר סיבות, אבל הסיבה המרכזית היא בדרך כלל כזו:

היא לא נמשכה אליך מינית!

אם אשה לא מרגישה משיכה כלפיך, היא תראה בך רק ידיד. אבל אם היא מתחילה להימשך אליך, היא לא יכולה לעשות שום דבר עם זה או להתנגד לרגש הזה. משיכה זהו רגש בלתי נשלט – ברגע שהוא מופיע, הבחורה לא יכולה "לבטל" אותו לפי החלטה.
אבל אם היא לא נמשכת אליך, אז כל הניסיונות שלך לספר לה על רגשותיך כלפיה ולשכנע אותה לחבב אותך, יביאו לתוצאה ההפוכה.
יש כמה כללים על משיכה שכדאי שתבין כבר עכשיו >>

מה חשוב לדעת על משיכה?

אתה לא יכול לשכנע בחורה להימשך אליך או לתת לה סיבות טובות שבגללן היא תחליט לרצות אותך. בחורה לא יכולה להחליט להרגיש משיכה, כמו שאתה לא יכול להחליט להרגיש רעב. כדי שהרגש הזה יתעורר, צריך שיתקיימו תנאים ש"מעוררים" אותו.
לכן, ברגע שאתה מפעיל את הטריגרים של המשיכה – היא פשוט מופיעה.
הנה עוד עובדה חשובה: נשים רוצות למצוא בן זוג ולעשות איתו סקס במידה הרבה יותר גדולה ממה שרוב הגברים חושבים. אבל… נשים רוצות את זה עם הגבר שהן נמשכות אליו.
אתה בסך הכל חייב לדעת מהם הדברים שגורמים לבחורה להימשך אליך מינית וידליקו את התשוקה שלה כלפיך חזק יותר, ומהם הדברים שהורסים את המשיכה, כדי שתימנע מלעשות אותם.
לפני שאתה עובר לעמוד הבא, ענה לי על השאלה הבאה.
אבל תחשוב טוב לפני שאתה עונה…
מה לדעתך באמת מושך נשים? >>

מה צריך, כדי מישהי תרצה להיות דווקא איתך?

משיכה היא תגובה אינסטינקטיבית של הגוף לגירויים חיצוניים מסוימים. אשה מתחילה להימשך לגבר בתגובה לדברים שהוא "משדר" לה באמצעות ההתנהגות שלו והדרך שלו לדבר איתה.
הרבה גברים חושבים שמה שיקבע אם האשה תימשך אליהם, זה המראה שלהם. וזו טעות, כי למראה החיצוני השפעה זניחה על יצירת משיכה.
נשים נמשכות ונדחות מדברים שונים ממה שרוב הגברים חושבים,והחדשות הטובות הן שאלו דברים שיש לך שליטה עליהם!
אתה יכול ליצור אצל אשה משיכה כלפיך, באמצעות ההתנהגות שלך והדרך שבה אתה מדבר איתה, ואלו דברים שאתה בקלות יכול לשלוט בהם.

אז איך צריך לדבר ולהתנהג עם נשים, כדי שהן יימשכו אליך?

ישנן דרכי התנהגות שיוצרות משיכה וישנן כאלה שלא יוצרות משיכה.
לצערי, רוב הגברים עושים דווקא את הדברים שאינם יוצרים משיכה (וחושבים שהם עושים את הדבר הנכון). הם עושים זאת מפני שהם חונכו כך. כבר דיברנו על זה שאף אחד לא לימד אותנו מה באמת יוצר משיכה ולא הסביר לנו שאם נתנהג בצורה מסויימת – זה יגרום לנשים לרצות אותנו.
אני אלמד אותך להפריד בין הדברים שאינם יוצרים משיכה, לדברים שכן יוצרים משיכה.
בוא נעבור בקצרה על הדברים העיקריים שעליך להכיר >>

טעות 1: חיפוש תחומי עניין משותפים, דמיון וזהות

"תקשיבי, יש לנו כל כך הרבה במשותף! (עכשיו את חייבת להתעניין בי…)"
אם תסתכל על הדרך של הגברים לבחור נושא לשיחה עם בחורה שהרגע הכירו, אתה תראה שרובם מנסים למצוא תחומי עניין משותפים איתה, תחביבים דומים, וטעם זהה בסרטים או במוזיקה.
אתה חושב שאם בחורה תגלה שלמדתם באותו המקום, לשניכם יש אח קטן בצופים, או שגם היא אוהבת לשמוע את אותה המוזיקה כמוך, זה יגרום לה להימשך אליך? ממש לא!
למצוא נושאים משותפים זה דבר נחמד שיכול לעזור להחזיק שיחה, אבל מציאת תחומי עניין משותפים ודמיון כלשהו ביניכם, לא יוצר משיכה.
הכלל אומר את הדבר הבא: בתחילת השיחה עליך להתמקד יותר בדברים שכן יוצרים משיכה, ולא בדברים שהופכים אותך ל"ידיד" (כמו מציאת תחומי עניין משותפים).
טעות מספר 2 שרוב הגברים עושים >>

טעות 2: נסיונות "לקנות" את הבחורה באמצעות מתנות ומחוות רומנטיות

"קניתי לך תליון כמו שתמיד רצית. (אני מקווה שעכשיו תהיי מוכנה לשכב איתי)"
כמה פעמים הזמנת בחורה למסעדה או קנית לה מתנות קטנות, ובסופו של דבר היא דחתה אותך?
כשאתה עושה את הדברים האלה, אתה מעביר לבחורה מסר ברור: "אני לא חושב שאת תאהבי אותי כמו שאני, אז אני הולך להשקיע כסף בדברים חיצוניים ולנסות 'לקנות' את היחס שלך כלפי".
גבר חושב שאם הוא ישקיע כסף בבחורה, היא תחבב אותו יותר ותתעניין בו. נשים מספיק חכמות והן מבינות את זה, אין להן שום בעיה עם זה שאתה קונה להן מתנות או מזמין לארוחות, הרי זה תמיד נחמד (אתה בעצמך בוודאי אוהב לקבל מתנות), אך הדבר אינו יוצר משיכה.
יותר מכך – נשים רואות את זה בתור מניפולציה, ולא משנה שאתה עושה את זה ממניעים טהורים.
זה בסדר לתת לבחורה מתנות, אבל אל תצפה שזה יגרום להן להימשך אליך ולרצות אותך.
בעמוד הבא – הטעות הקריטית ביותר שעושה אותה כל גבר >>

להמשך הקריאה לחץ : כאן

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה