6.7.13

3 דברים שחובה להשקיע בהם לטווח הארוך - איך להצליח בחיים, איך להצליח עם בחורות?

 3 דברים שחובה להשקיע בהם לטווח הארוך - איך להצליח בחיים, איך להצליח עם בחורות?



אז ככה, בהיבט החיצוני, המראה, יש שלושה דברים שאפשר לעשות באופן שוטף במשך השבוע, דברים שצריך להשקיע בהם כדי לקבל תמורה בעתיד, לטווח הרחוק, ויש דברים שאפשר להשקיע בהם באופן מיידי ולקבל תמורה באופן מיידי.
אני ידבר על שלושה דברים שחובה להשקיע בהם באופן קבוע כדי לראות תוצאות בעתיד שישפיעו בצורה מאד מאד רצינית על המראה החיצוני שלכם, ושלושה דברים שקשורים גם לאופי ולהתנהגות שלכם .

אז ראשית כל -
הדבר הראשון שאתם צריכים לחשוב עליו כל הזמן, הוא הדבר הכי משמעותי שמשפר באופן הזוי את המראה החיצוני שלכם:


שיזוף.
זה לא הגיוני כמה ששיזוף מוסיף ליופי, אבל זה גם נורא פשוט.
לכאלה שקל להם להשתזף..פשוט זרקו את עצמכם לים\בריכה\גינה.
לאלה שקשה להם להשתזף, יש שיטות- 
אם אתם בבריכה \ ים , תדאגו כל הזמן לראות עם הגוף שלכם יבש..אם הוא יבש, קחו מים על היד ושפכו על הגוף שלכם...ברגע שהמים מתייבשים על הגוף, הגוף בעצם משתזף.
הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לזכור, זה שברגע שאתם מרגישים קצת עקצוץ בגוף (בדר"כ בכתפיים) יש לכם עוד מספר דקות אחדות (2-3) ואז אתם חייבים לצאת מהאיזור של השמש וללכת לנוח בצל.
אם אתם לא מרגישים עקצוץ, זה מצויין, אתם יכולים להשאר בשמש משהו כמו 10-15 דקות, ולהחליף צד, או ללכת לשתות מים כדי לוודא שאתם לא מתייבשים.

שיזוף זה דבר שלא רואים תוצאות באופן מיידי, אבל זה דבר שאם תשקיעו בו, התוצאות בעתיד יהיו מטורפות.
דבר נוסף שכמעט שכחתי להוסיף, הוא שברגע שאתם רואים שיפור בשיזוף, אתם יכולים לשים חולצות בצבעים של ירוק\ ורוד ואתם תראו לבד כבר למה...

הדבר השני שמאד חשוב לשמור עליו, והוא גם דבר שאנחנו חופרים לכם כל הזמן:
הוא כמובן... הכושר.
Resigzed Imageלחץ כאן על מנת לצפות בתמונה בגודלה המקורי.


גוף שרירי, לווא דווקא שרירי מקצועי, לא פאוורליפטר או באדי בילד, אלא פשוט גוף מאסיבי ויציב שמשדר לעולם שאתה גבר ולא אפרוח שמתנדנד ברחוב מקצת רוח, גוף שכזה הוא מפתח ליופי אצל הלוק הגברי.

והדבר השלישי שגם אחד החשובים ביותר הוא:
השיער

Resigzed Imageלחץ כאן על מנת לצפות בתמונה בגודלה המקורי.


תדאגו ללכת לספר פעם פעמיים בחודש, או מתי שאתם מרגישים שהשיער פשוט לא מתאים לכם יותר.
תספורת יפה + שיזוף..זה פשוט ליגה.




ועכשיו נעבור לחלק השני, 3 דברים שחשוב לשמור עליהם כדי להיחשב אנשים טובים, אנשים מעניינים ואנשים שכיף להיות לצידם במהלך היום.

החשוב מכול, הוא החיוך.
בן אדם מחייך הוא בן אדם מאושר, בן אדם שטוב לו...
אם תשאלו מישהי "סליחה, את יודעת כמה עולה פה וודקה רדבול?"
והיא תענה לכם עם פרצוף של שואה O-O "לאדעת" אתם תרצו להעיף לה סטירה ולהגיד לה "תשתחררי על החיים שלך יא גנובה".
אבל אם תשאלו מישהי אחרת והיא תענה לכם "אממ..אני חושבת 25, אתה רוצה שאני ישאל רגע בשבילך? "
אתם תודו לאלוהים שנפלתם על מלאך כזה.

השני החשוב, והוא מאד קשור לחיוך, הוא תגובה מלאה ונעימה.
לא מזמן התחילה איתי בחורה, היא הראתה לי סימנים של משיכה כלפיי וכשדיברנו בסמסים אני מן הסתם הורדתי את הרגל מהגז ועניתי לה תשובות קצת...רדודות, תשובות קרות ולא מעניינות ואז היא לאט לאט הפסיקה לנסות להשיג אותי.
כששאלתי אותה מה קרה ולמה היא פתאום היא נשמעת כאילו שהיא רק קמה מהשינה, היא אמרה שאני לא עונה בצורה נעימה..שלא כיף לה לדבר איתי כבר.

תחשבו על זה, אם תתקשרו לחבר שלכם ותגידו לו "בואנה אחי אתה לא מבין!!! בדיוק הייתי בקניון וראיתי איזה אחת חמודה משהו פחד, קיצר הלכתי אלייה וזה, היא זרמה איתי והכל, נתנה לי תמספר שלה וקבענו לצאת כנראה!" כולכם בהתלהבות והכל, ואז הוא יענה
"וואלה מגניב אחי..." עם קול של מתרומם שכנראה שהתקשרתם אליו בדיוק בזמן שהוא מאונן.
ככל הנראה אתם תענו לו "מה ישך אחי? למה אתה ככה?" בגלל שהוא עונה כמו מכוער, נכון?

אבל אם הוא יענה "מה אתה רציני?!! מה איך קוראים לה? מאיפה היא? איפה קבעתם?" אתם תיהיו מבסוטים על החיים שלכם ותרצו להמשיך לשתף את החבר הזה.

אותו הדבר אם בחורה תבקש ממכם עזרה בסופר או בתור לYELLOW ותענו לה תשובה קצרה וקרה, היא תתבאס עלייכם..אבל אם תחייכו, תרגעו קצת, ותענו תשובה מלאה שכיף לשמוע, יש סיכוי שהיא אולי תיהיה הדייט הבא שלכם 

הדבר האחרון שמאד חשוב -
הדדיות.
בן אדם שכיף לכם איתו, כנראה שגם לו כיף איתכם.
בן אדם שעונה לכם על בסיס קבוע בחצי מצב רוח וחצי עניין, כנראה שאתם לא מעניינים לו באמת תזין, אז אם אתם חושבים להשיג בחורה שאולי יש סיכוי שהיא לא בעניין שלכם, אל תנסו אפילו להשיג אותה כדי שלשניכם לא יבצר מצב לא נעים..
היא תרגיש באסה כי בן אדם שהיא לא רוצה מנסה להשיג אותה אז היא צריכה לבאס אותכם, ואתם תרגישו חרא עם עצמכם כי ניסיתם להשיג מישהי שהיא לא רוצה.

מצד שני, אם אתם מרגישים בנוח עם מישהי, כיף לכם איתה, היא מתקשרת אליכם ולא רק אתם אליה, היא מתעניינת, וגם אתם כלפיה, אתם מרגישים את ההדדיות בקשר שלכם, אז אתם יכולים ללכת על הצעד הבא.
כמובן שאל תיהיו הומואים ותחכו לרגע המתאים, כי אין כזה רגע.
גבר שלא עושה צעד ולא מנסה להשיג בחורה, הוא יוצא מעפן וגיי בעניי הבחורה.
הוא לא רציני במילים אחרות.
"אבל אני מפחד שהיא תדחה אותי רודני..."
ואני מפחד שאני יזרום עם בחורה ואני יגלה שהיא לא גילחה למטה...נו אז? זה יעצור אותי מלנסות? לא! אני ינסה ואני יקווה שהיא השקיעה בעצמה למטה כי אם לא אני יברח משם כמו סודני מהגבול.

שיהיה בהצלחה לכולם, ותשקיעו בעצמכם, רק טוב יצא לכם מזה :)

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה