6.7.13

איך להתחיל עם בחורות - גישת הפרס - המשמעויות, והרמאות שמפתה אלפי ילדים תמימים לשאיפות גבוהות.

"אני הפרס"+סתירות של הגישה הזאת במעשים שלכם


אז ככה אני רואה המון אנשים בתחום הזה מדברים על דברים שפשוט לא נכונים שהם קראו אצל אתם יודעים מי (באמת שכבר נמאס לי לחזור על הבדיחות שלי) וככה פשוט דופקים לעצמם את ההצלחות וחיים בגישה לא בריאה שאפילו סותרת את עצמה במובן מסויים.

קודם כל, מה הקטע של "אני הפרס"? מה הקטע של "אני זכר אלפא והן צריכות להתאמץ בשביל להשיג אותי"? רק לי זה נראה מטומטם ואפילו לא הגיוני?

יצא לי להכיר אנשים שהייתי אומר עליהם שהם "פרס". יצא לי גם להכיר אנשים שלא מתאמצים בשביל בחורות וסקס בא להם מכל כיוון.
לא יודע אם יצא לכם להכיר גם כאלה אבל כשאתם מדמיינים מישהו כזה, הדבר האחרון שעולה לכם בראש זה בחור מסכן שלפני תקופה היה החנון של השכבה ומעולם לא התנשק או לא ראה בחורה מקרוב (או אפילו נשאר כזה) ואחד שנראה כאילו ברח מהסדנה  של מיסטרי (הלא הוא "מלך הפיקאפ" כפי שהחסידים קוראים לו) או מהאודישן של היפה והחנון. או שילוב מזעזע של שניהם. בנאדם כזה לא יכול להיות הפרס מהסיבה הפשוטה שאם הוא היה הוא לא היה מגיע למצב הזה שאף אחת לא רוצה אותו. חוץ ממקרים מאוד בודדים כמו שלי קרה שהיו דברים לא בשליטתי אבל זה קרה אולי לעוד בנאדם אחד או 2 שהכרתי בחיים. שזה לא דוגמא וזה באמת מסובך. השאר זה היה נטו אשמתם. לא היה להם משהו שדפק אותם וכפה עליהם לחיות ככה. אם הוא לא נראה כמו "פרס", לא מתנהג כמו "פרס" סימן שהוא לא אחד כזה.

מה שאני ראיתי בקהילת הפיקאפ, במיוחד הישראלים, אלה אנשים שלא מחוברים למציאות, ושאין להם מודעות עצמית. עכשיו אתם שואלים, למה אני כל כך ממורמר שאני מקדיש זמן לכתוב עליהם? התשובה היא פשוטה מאוד, בשביל למלא את הבלוג הזה ככל שיותר עד שגוגל יאשרו לי את הפרסומות. אז אם כבר למלא את הבלוג בפוסטים, למה לא לעזור לישראלים להתחבר למציאות. קהילת הפיקאפ הישראלית מורכבת מקהילה שמסממת את עצמה בבטחון עצמי מלאכותי (אפילו אגו אי אפשר לקרוא לזה לפחות אגו מבוסס על הצלחות כלשהן בחיים ולא על דיבורים באוויר ותאוריה) ומתנהגים כאילו כל העולם חייב להם משהו. וכל בחורה ש"לא זורמת איתם היא משוגעת וזה בעיה שלה". כן, זאת הגישה של אותם אנשים שעירים, נמוכים, שלא נגעו בבחורה בחיים, זאת התורה שהם מרשים לעצמם להפיץ בקרב ילדי ישראל.

מה שקורה בעצם שבחורות מתרחקות מהם. וככה הם מוצאים את עצמם חסרי ידידות, מסתובבים בקהילות פיקאפ ועושים בפייסבוק לייק על "המרכז לאומנות הפיתוי" ו"הבלוג של סניה" וגם כמישהי נורמלית מנסה להכיר אותם הם דופקים את זה עם הגישה המעוותת שלהם לחיים.

והכי מצחיק, שהם סותרים את הגישה הזאת במעשים והאמונות שלהם. אתה הפרס, נכון? אז למה לעזאזל אתה חי במרדף אחרי בחורות? למה כ''כ אכפת לך מ"להצליח איתן ולזיין"? למה אתה עושה סארג'ים, מבזבז מזמנך ומחפש בחורות ברחוב כמו אנס סדרתי, הולך לסדנאות פיקאפ, עושה קורסים במחירים מגוחכים (שיכולת במחיר הזה לטוס לתאילנד עם חברים וללמוד באמת איך להשתחרר בחיים ואולי גם להתנסות עם בחורה או אפילו כמה(!). כל הזמן הזה שהשקעתם בשטויות האלה יכולתם להמיר את זה לעבודה=כסף=טיסה בקיץ לחו''ל והייתם "משיגים בנות בדרגת הסולם שקבעתם שהם 10 מתוך 10" (עוד גישה מעוותת) כמו שאתם כ''כ רוצים (אלא אם כן אתם נראים כמו יגאל שטארק ומתנהגים כמוהו ככה שזה לא רלוונטי). תקראו לי ממורמר או דכאוני, אבל ככה לא מתנהג מישהו שהוא הפרס באמת. מישהו שאם הייתי בחורה הייתי זורם איתו. 
הנה דוגמא לחבר'ה כאלה:

ממש מזמן ראיתי פיקאפרים במסיבת טבע (עדיין לא מבין מה הם עשו שם) של כמה ימים שמישהי רצתה לישון איתם באוהל עם חברות שלה (כן כן מה שאתם שמעתם אני ממש לא מגזים פה) נחשו מה הייתה התגובה שלהם? "לא תודה אני מעדיף לישון עם חברים". כאילו מה הפשר של ההתנהגות הזאת? לא רק שהם לא השיגו אולי סקס שבא אליהם על מגש ולא רק שהם הזויים ומנותקים מהמציאות וסנובים ברמה שהם לאונרדו דקפריו, אלא גם הם משוכנעים באמת ובתמים שזאת הגישה הנכונה. הכי מצחיק שהם התחילו עם כל דבר שזז אבל שהגיע רגע האמת הם שיחקו אותה "הפרס". ועוד אחרי ששאלתי אותם "מה קורה איתכם? הולך הערב עם בנות" הם עוד העיזו לנסות ללמד אותי על להצליח עם בחורות והתחילו לחפור לי על שטויות שמבוססות על 0% נסיון מעשי. צחקתי להם בפנים והלכתי. וזה לא שהן היו בחורות חסרות רמה (מבחינת אופי או מבחינת מראה), הן היו נראות סבבה וכאלה שכל אחד היה מסכים לפתח איתן שיחה וגם לסגור איתן את הלילה.

זוהי אכן גישה מעותת, מנותקת מהמציאות, ומבוססת על ביטחון עצמי שקרי שלא באמת קיים, אלא פשוט הסווה לחוסר הביטחון האמיתי שפורץ במאני טיים, ואז כולם רואים שהם בעצם 0% ביטחון.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה