6.7.13

רוצים להתחיל עם בחורות? אל תפחדו! טעות מספר אחת!

טעות מספר אחת עם בחורות!


הסתובבתי היום ברחבי האינטרנט, בפורומים, קהילות, בלוגים וכו'. של אותם אנשי הפיקאפ, אותם אנשים שמלמדים להתחיל עם בחורות, ואותם ילדים שרוצים שמישהי תאהב אותם.

הפעם הפוסט לא על שנאה על אותה הגישה של הפיקאפ, אלא על הטעות שאותם הילדים עושים.

מה שאני קורא שם זה:
"הכרתי בחורה...אבל זה נראה שהיא לא לוקחת אותי ברצינות"
"הכרתי מישהי..היה לנו ממש כיף, זה נראה כאילו זה הולך לכיוון שאני רוצה ואז פתאום היא קוראת לי 'אח' "
"ישבתי עם מישהי, היה בנינו כימיה, ממש נגיעות והכל, היה כיף, ואז למחרת שלחתי סמס ורציתי להפגש...והיא מסננת אותי, למה זה?"

כולם פה עושים את אותה הטעות!
אותו הדבר, בדיוק! ואני בטוח שיש פה לפחות 8327423894 אנשים שגם חוזרים על הטעות הזאת וגם טועים בה אינספור פעמים, ולמזלכם...אני  כאן כדי להפחיד אותכם, לתת לכם כאפה לפנים, קצת להכאיב לכם באגו, אבל קיבינימט לתת לכם את האמת בפנים:

אתם מפחדים מבנות!
בחורה לא רוצה שיהיה לה גבר סיסי כזה שצריך שהיא תגיד לו מה לעשות, שהיא תנשק אותו, שהיא תעשה את הצעד הראשוני, שהיא תיהיה המאצ'ואיסטית...היא רוצה גבר! אם היא הייתה רוצה בחורה, היא הייתה פאקינג לסבית! Aint i'm fuckin' right?

לא סתם בחורות רוצות גברים קשוחים, ערסים (כן, בוקר טוב, רוב הבחורות נמשכות לערסים, תפסיקו לשקר לעצמכם), כאלה מאצ'ואיסטים, גברברים, כאלה שלא מפחדים מאף אחד, יעני רומבואים כאלה.
לא סתם.
למה? בגלל שהם לא מפחדים מהן! לא אכפת להן מה יקרה אם היא תדחה אותם!

אתם רוצים להשיג בחורה? תנשקו אותה קיבינמט!
אתם רוצים שהיא תיהיה שלכם? לשבת איתה 3 שעות בפארק, לדבר ולזיין תשכל על רגשות וכמה שכיף לכם איתה, לא נותן כלום!!! צאו מהסרט הרע שלכם!
"מה אבל, בחורות אוהבות גברים רגשניים.."
אתם יודעים מה זה באופן מועט? מועט! כמו שיש דבר כזה "קמצוץ מלח גס" יש דבר כזה גבר רגיש במקצת.
נשים אוהבות גברים מאצ'ואיסטים שיש להם מתחת לקליפה של הקשיחות רגשות ודבר שקשה להם לדבר עליהם, לכל גבר יש דבר כזה.
לכל גבר יש נקודה רגישה שברגע שנוגעים בה, הוא מוריד תראש ופתאום המילים נתקעות, החוש הומור נעלם, הקשיחות נעלמת והוא הופך לסיסי לכמה רגעים...לכל גבר יש כזה דבר, וזה מה שנשים אוהבות, אבל באופן מועט קיבינמט!

אתם צריכים להיות גברים! לא לפחד לתפוס לה את הלחי (בעדינות, אל תיהיו לי אנסים) ולנסות לנשק אותה!
"אבל אם היא תשען כזה אחורה ולא תרצה?"
נו אז? כשאתה רוכב על אופניים ויורד ירידה ב40 קמש, טס אחושרמוטה על הכביש, אתה באמת חושב מה יקרה עם יעוף לך הגלגל מהאופניים? לא! אתה נהנה, עושה חיים, ואומר לעצמך בראש "נו טוב, אם יקרה משהו...באסה!"
אז אותו הדבר לגבי הבחורה! אתה מנסה לנשק אותה, אם היא לא רוצה, אז מה כבר קרה?!! היא כולה בחורה!!! תעבור הלאה! היא לא רוצה? בעיה שלה! תנשק את חברה שלה!

"אבל זה פאדיחה שהיא תדחה אותי..."
אה, וזה שאתה שוקל 100 קילו על גובה מטר 70, זה לא פאדיחה? \ שוקל 55 קילו על מטר 70 זה לא פאדיחה?
פאדיחה! מתגברים על זה! אין מה לעשות. משפרים את זה, מתאמנים על זה, עובדים על זה עד שזה נעלם.

בחייאת חבר'ס, אם אתם רוצים להשיג מישהי, תפסיקו לחכות שהיא תעשה צעד ותפסיקו לתת לפחד שלכם לעצור אותכם, למה? בגלל שהפחד שלכם זה איזה בן זונה שיושב לכם בלב שאם לא תתמודדו מולו אף פעם הוא לא יפתר. אף פעם.
אתם רוצים להשאר בתולים? תמשיכו כרגיל.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה